טיפים לבחירת מצבה מאת טופ מצבות

מעמד הפטירה של אדם קרוב הוא מעמד קשה מנשוא, בו נאלצים לשכול את האנשים האהובים והיקרים מכל. גם ברגעים קשים מאלו, יש מספר פעולות שנדרשות לביצוע, כחלק מהסדרי הפטירה והקבורה של הנפטר. לאחר הפטירה והקבורה, קרובי המשפחה נדרשים להתכנס ולבחור במצבה שתונח מעל לקברו של המנוח. יש סוגים רבים של מצבות, חלקן צנועות ופשוטות יותר ואילו חלקן מעוטרות וגרנדיוזיות. הבחירה במצבה נעשית בהתאם לבחירתם של קרובי המשפחה של הנפטר, ולעתים גם בכפוף למסורות תרבותיות ועדתיות. לפניכם מספר טיפים לבחירת מצבה. 

באיזה שלב מתחילים עם בחירת מצבה?

בחירת המצבה לא נעשית מיד עם הפטירה, משום שברור לכולם שהמשפחה צריכה זמן להתייחד עם רגשות האובדן והאבל ולא יהיה לה פנאי להתעסק בסידורים נלווים. לרוב ענייני המצבה מטופלים לאחר הקימה מהשבעה. קרובי המנוח מתאמים פגישה עם בונה מצבות מיוחדות בבית האבלים או לחלופין במפעל המצבות שברשותו, שם הוא מעניק ייעוץ והכוונה בנוגע לבחירת המצבה. בונה המצבות מתאים אותה לרצונות ולצרכים של משפחת המנוח, ומעצב אותה בהתאם לדרישות שלהם. 

דברים שחשוב לדעת טרם בחירת מצבה מעוצבת

הבחירה במצבה היא עניין אינדיבידואלי ואישי במיוחד, הרי מדובר באקט הנצחתי שיהווה תזכורת לעוד שנים רבות לאדם קרוב שעזב את העולם למנוחת עולמים. יחד עם זאת, ישנם מספר אלמנטים חשובים שכדאי לשים לב אליהם בעת בחירת המצבה:

  • סוג חומרי המצבה- ישנם מספר חומרים שמקובל לבנות מהם מצבות מעוצבות, רובם אבנים טבעיות כמו שיש, גרניט וכו'. כאשר בוחרים באבן שממנה תיבנה המצבה, חשוב לשים לב שהיא עונה על הגוון או הצבע שחשבתם, וכן שהיא מעבירה את המסר האישי שאתם חשבתם מלכתחילה להעביר (צבעים בהירים ומטים לשם מצבה צנועה ופשוטה למשל).
  • כיתוב על המצבה- הכיתוב על המצבה הוא אישי גם כן. שם המנוח ותאריך פטירתו יהיו כתובים תמיד, ולצידו מרבים להוסיף איזה ציטוט או אמרה הנכונה לאותו אדם. חלק מהאנשים בוחרים מציטוטים הלקוחים מהכתובים, כיאה למעמד פטירה ויחסה של הדת אליו, וחלק בוחרים לצטט מלל חופשי שיוחס למנוח. 

איפה מוטב לקנות מצבות מעוצבות?

כדי להימנע מעוגמת נפש מיותרת בשעת האבל, חשוב לקנות את המצבה מבונה מצבות ישר ואמין. המחיר הסטנדרטי של מצבה כיום עומד על כ1500-2000 שקלים, כך שאם המחיר שהוצע לכם הוא נמוך מזה, סביר מאוד להניח שמדובר בבונה מצבות פחות אמין. הפרמטרים לאמינות יכולים לבוא לידי ביטוי בתיק עבודות קודם שיש לבונה המצבות להציג בפניכם, בית מלאכה שתוכלו להגיע ולהתרשם ממנו וכו'.

היום שאחרי הקמת המצבה

לאחר שהמצבה נבנתה על הקבר, חשוב לדאוג לתחזוקתה ולניקיונה כשמגיעים למקום. אם המצבה הוצבה באוויר הפתוח, חשוב לשטוף אותה מעת לעת מלכלוך או אבק, ולמנוע בלאי שעלול להשפיע על המצבה. 

 

צביעת דירה – ההכנה המקדימה

גם אם קיבלתם החלטה להזמין אנשי מקצוע לצורך צביעת דירה, עדיין חשוב שתבינו את חשיבותה של ההכנה המקדימה לצביעה ואת השפעתה על הצלחתה – זה נכון שחברה מקצועית תבצע גם את ההכנות לבצעה בעבורכם, אך עדיין ידע הוא כוח ולכן, חשוב שיהיה לכם ידע בנושא.

הכנות מקדימות לצביעת דירה דורשת נקיטה במספר פעולות ובין היתר: הסרת הגילופים באמצעות גירוד הקיר, סתימת חורים אשר נגרמו כתוצאה מתליית מסמרים בקירות באמצעות שפכטל וטיפול בסדקים שונים אשר הצטברו על גבי הקירות עם השנים – תיקון הסדקים מתבצע באמצעות חומר ייעודי.

פעולות נוספות אותן יש לבצע בטרם צביעה יסודית של הקירות: פירוק של השקעים והמפסקים מהקירות – על מנת שניתן יהיה לצבוע את הקיר גם באזורים בהם הם ממוקמים.

הגנה על הבית
אם מדובר בצביעה של בית חדש או דירה שהינה ריקה מרהיטים, הדבר היחיד אותו תדרשו לעשות זה להגן על המרצפות – בעיקר אם מדובר במרצפות חדשות – ניתן להגן על הרצפות באמצעות הנחת יריעות ניילון באזורים הקרובים לקירות – ניתן להדביק אותן לריצוף על מנת שלא יזוזו במהלך פעולת הצביעה.
אם מדובר בבית מרוהט ומאובזר, קיימת חשיבות גבוהה להגן על הרהיטים ועל חפצי הערך באמצעות יריעות ניילון – אם קיימת אפשרות שכזאת, ניתן להעביר את הרהיטים לחדר אשר יצבע רק בסוף – או יצבע בשלבים ההתחלתיים – ואז ניתן לחכות עד שהצבע יתייבש – ועל ידי כך להבטיח את ההגנה המקסימאלית על חפצי הערך מפני הצבע.

חשיבות הפעולות המקדימות להצלחת הצביעה
אז זה אומנם נכון שיש כאלו שצובעים קירות בלי לפרק שקעים ואפילו בלי להוריד תמונות. אבל אם אתם מעוניינים בצביעת קירות יסודית ואיכותית, במסגרתה תצבע כל פינה בבית, חשוב שתקפידו על ביצוע כל הפעולות המקדימות – כמובן, שאם תבחרו בצורה נבונה את החברה אשר תבצע את הצביעה בעבורכם, תוכלו לוודא מולה אם היא דואגת לבצע גם את הפעולות המקדימות בטרם הצביעה עצמה – ובאופן כללי, מה כוללים השירותים אותם היא מציעה במסגרת הצביעה.
שימת דגש על כל הפרטים המדוברים, תאפשר בסופו של דבר את קבלת התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר האפשרויות.

מחפשים צביעת דירה במרכז? העזרו במומחשים של Paintnet

שאיבות ביוב בראשון לציון

פתיחת סתימות ביוב בראשון לציון במחיר מ 499 שקלים בלבד!

למה צריך ביובית לפתיחת סתימות ביוב בראשון לציון? אי אפשר לטפל בזה לבד?

במהלך יום רגיל כמעט ולא מקדישים מחשבה למערכת הביוב. הצנרת והמשאבות נמצאות במקום מוסתר מן העין וכל עוד הכל עובד כמו שצריך, אין סיבה להיות מוטרדים. היכן מתחילה הבעיה? כאשר שוטפים כלים והמים לא יורדים בכיור, כאשר אחד הילדים מתקלח והמים לא מתנקזים היטב, כשעולה ריח לא נעים מן הביוב באופן קבוע או במצב מורכב יותר כשמי הביוב עולים על גדותיהם ומציפים את הבית. הסיבה הנפוצה לכל המקרים הללו היא סתימה במערכת הביוב. הסתימה יכולה להיות מקומית, בצנרת הביתית שלכם, או סתימה מורכבת יותר בתשתית העירונית.

מה עושים? מזעיקים אותנו – בקרו בדף ראשון לציון באתר ביובית.com

שאיבות ביוב בראשון לציון
שאיבות ביוב בראשון לציון

כשיש סתימה בצנרת הביוב הביתית, אתם יכולים לנסות להשתמש בשיטות המוכרות כמו פומפה או נוזל לשחרור סתימות. עם זאת כדאי שתדעו, שגם אם הצלחתם לשחרר את הסתימה, לא בטוח שפתרתם את הבעיה. לעתים גורם החסימה פשוט המשיך לנוע בתוך הצנרת או נדבק לאחת הדפנות, ובהמשך הוא יכול לגרום לסתימה נוספת.

כדי לפתור את הבעיה בצורה אמתית ויעילה, צריך אותנו. אנו חברה העוסקת בתחום הביוב ויש לנו ניסיון רב בעבודה עם לקוחות פרטיים לצד לקוחות עסקיים וגופים ציבוריים. בכל מקרה של הצפת ביוב או סתימה מורכבת בצנרת, אנו דואגים לשלוח צוות המורכב ממיטב אנשי המקצוע ורכב ביובית מאובזר.

משאבת המים המותקנת על הרכב וצינור היניקה, מאפשרים לנו להסיר את הגורמים לסתימה ולשאוב את מי השפכים. לאחר מכן נשטוף את הצנרת ונוודא שהבעיה נפתרה.

מלבד פתיחת סתימות ביוב בראשון לציון, אנו מציעים שירותים נוספים, וביניהם: שאיבות ביוב, שטיפות ביוב, שאיבת הצפות בבתים ובעסקים, ניקוי שורשים בביוב, שאיבת בורות ושירותי ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה.

קישורים שימושיים:

הסרת כתמים מספות בד

גיליתם כתם מכוער וגדול במיוחד על ספת הבד שלכם? ניסיתם מגבונים לחים והכתם לא ירד. בחרתם או העדפתם להימנע משימוש בחומרי ניקוי ייעודיים לספות בהתאם להוראות ולהמלצות שונות והכתם העקשן עדיין נשאר.
הצעד הבא בו תנקטו יהיה כמובן לחפש אחר טיפים ומיני "תרופות סבתא" אשר יכולות להיחשב כאמצעים יעילים להעלמת הכתמים לדוגמא, שימוש בחומץ לבן ואמצעים דומים אחרים שאולי יש כל אחד לאתנו בבית.
יחד עם זאת, בטרם אתם ממהרים לנסות מיני אמצעים שאולי נראים משונים, חשוב שתבדקו שתנסו לוודא שהם אכן עובדים ולא חלילה עלולים לגרום לנזקים גרועים יותר מהכתם הנוכחי ניתן לנסות אולי בחלק קטן ומוסתר של הספה ולקחת בחשבון, שיכול להיות שהספה שלכם תספוג כתם נוסף אולי קטן ומוסתר, אך עדיין כתם.

תמונה של ניקוי מקצועילא לוקחים סיכונים

אם אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים בכל מה שנוגע להסרת כתמים מספות בד, תמיד תוכלו להיעזר בשירותים של אנשי מקצוע מנוסים.

חברה מקצועית המתמחה בניקוי ספות מהסוג שאתם מחזיקים ברשותכם, תגיע אליכם עם ציוד ייעודי מתקדם לניקוי ספות, כמו גם עם חומרי ניקוי איכותיים המיועדים למטרה.

בכוחה של חברה שכזאת להעלים את הכתמים הסוררים ולהחזיר לספות את הזוהר והברק אשר היוו את נחלתם בתחילת דרכם תמיד כיף להגיע הביתה כאשר החברה מסיימת את עבודת הניקיון ולגלות שהספות נראות כמו חדשות.

כמובן, שיש לבחור בקפידה את החברה ולוודא שהיא אכן מחזיקה בניסיון, בידע ובציוד הנדרש להסרת הכתמים מהספות ולניקוי מעמיק ויסודי שלהן.

נהנים מהתוצאה

כל אדם אשר רוכש ספה ומוציא לצורך המטרה סכומי כסף גבוהים במיוחד (בכל זאת רכישת ספא היא לא עניין של מה בכך), יבקש ליהנות מהספות לאורך תקופת זמן ארוכה ואם זה מתאפשר אז למשך שנים רבות וארוכות.
כמובן, שמכיוון שהספות חשופות למגוון רחב של סיכונים: בלאי, לכלוכים וכתמים ולא תמיד האמצעים הביתיים יהיו מספקים בכדי להתמודד עם בעיות אלו, ההמלצה תהיה להיעזר מעת לעת בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בניקוי ספות ובאפשרותה לטפל בכל הגורמים המזיקים והפוגעים בנראות הספה ובאיכותה.

צריכים חברה מקצועית לניקות ספות? התקשרו ל- ANYCLEANING או בקרו באתר

ניקוי ספות Anycleaning 

מאמר מומלץ לקריאה מאתר WALLA: מבחן בד: כל השיטות לניקיון הסלון

מצבר פריקה עמוקה לקלנועית במחיר זול ביותר – עד הבית!

קלנועית הינה כלי רכב חשמלי וקטן, המיועד לנסיעה של אדם אחד או שניים. הקלנועית מיועדת בעיקר עבור אנשים שמתקשים ללכת בעקבות סיבות מסוימות כגון: גיל מבוגר, נכות כלשהי או מחלות כלשהן.. אולם, הקלנועית רלוונטית לא פעם גם עבור מנסיעות במרחקים קצרים בתוך עיר, במושב או בקיבוץ. יתרונה של הקלנועית היא שהאדם הנוהג בה איננו נדרש ברישיון נהיגה, דבר אשר מעניק לכל אלה שאין להם רישיון את היכולת לרכוש כלי תחבורה כלשהו שיעזור להם בנסיעות קצרות בתוך העיר שלהם, ללא צורך ברישיון נהיגה או ברכב. לקלנועית יתרונות רבים ולכן רבים בוחרים לרכוש אותה. אולם, כמו ברכב, לקלנועית יש מצבר. המצבר של הקלנועית נקרא מצבר פריקה עמוק והוא מיועד לטעינה. אך מדי פרק זמן יש צורך להחליף את מצבר הקלנועית במצבר חדש, אם אתם זקוקים למצבר פריקה עמוק לקלנועית, כדאי שתרכשו אותו באופן נכון.

מהו מצבר פריקה עמוק לקלנועית?

מכיוון שהקלנועית היא כלי רכב הפועל על חשמל, המצבר שבה הוא מצבר נטען. יש להטעין את המצבר בכל פעם שמרגישים שחסר לו כח לנסיעה של הקלנועית. לכן, יש לאחסן את הקלנועית בזמנים אשר לא משתמשים בה במקום סגור, אשר יש בו שקע המחובר לחשמל שניתן יהיה להתקין בו את מצבר הקלנועית. כאשר מרגישים שלמרות שמטעינים את מצבר הקלנועית באופן ראוי, זמן הנסיעות הולך ופוחת, כנראה שהמצבר של הקלנועית דורש החלפה. מצבר הקלנועית נקרא מצבר פריקה עמוק ויש צורך להיעזר בטובים ביותר בתחום המצברים לקולנועיות, בכדי לבחור את המצבר הראו והמתאים ביותר לכל קלנועית, בכדי שהוא ישמש אותה באופן הטוב והאיכותי ביותר לאורך פרק זמן משמעותי.

רוצים לדעת עוד? קראו מאמר מצברים מומלץ שאסור לפספס מבית מאור מצברים שפשוט הופכים את הענף לקל יותר עבור כל הלקוחות שרוצים להזמין מצבר לרכב.

כיצד לבחור מצבר פריקה עמוק לקלנועית?

אם אתה זקוק למצבר פריקה עמוק לקלנועית שלך, מכיוון שהמצבר הנוכחי התחיל לעשות לך בעיות שונות בגלל שהוא ישן או מכל סיבה אחרת, ראשית כל, כדאי שתיגש אל אנשי מקצוע המומחים בתחום החלפת מצברים לקלנועיות. איש מוקצע יוכל לבחון את הקלנועית את סוגה ואת המבנה שלה וכן את המצבר הנוכחי שלה ובהתאם לכך, להזמין עבורך מצבר ראוי ואיכותי עבור הקלנועית שלך. ישנן קלנועיות של 4 גלגלים וישנן קלנועיות של 3 גלגלים, כל קלנועית מתאימה עבור צרכים שונים ולכן, ייתכן מאוד שכל קלנועית תדרוש סוג מצבר אחר. כיום, החברה המרכזית אשר מוכרת מצברים לקלנועיות היא חברת שנפ. אצל שנפ תוכל להשיג כל מצבר אשר תרצה עבור כל סוג קלנועית. יש לבדוק מה הכח הדרוש למצבר ואיזה סוג מצבר דרוש לך, לפני שאתה מזמין אותו. לאחר שבחרת במצבר המתאים לקלנועית שלך, יש להחליף בו את המצבר הישן, על ידי אנשי מקצוע מומחים ומקצועיים בתחום.

מצבר פריקה עמוק לקלנועית הוא מצבר שיש לדאוג להחליף אותו במידת הצורך רק במצבר איכותי, טוב וחזק, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, בכדי שהקלנועית תמשיך לפעול ולנוע באופן תקין.

לייעוץ חינם התקשרו: 072-3341453

מומלץ לקריאה: טיפים שכדי לך לקרוא על מנת להאריך את חיי המצבר

טיפים להאריך את חיי המצבר

טיפים להארכת חיי המצבר ברכב

בדיקה תקופתית כל כמה חודשים וטיפול נכון מונע שחיקה של המצבר ומאריכה את חיי המצבר במספר פעולות פשוטות ניתן לחסוך קניית מצבר חדש. בידקת מצבר אמורה להיערך כל ששה חודשים לפחות פעם אחת לקראת הקיץ ופעם אחת לקראת החורף בהתאם לכללי נהיגה בטוחה בחורף יש להכין את הרכב לקראת החורף ולדאוג לתקינות הרכב והמצבר. זה לא נעים להיתקע עם מצבר תקול דווקא בחורף הגשום והקר.

בדיקת מצבר אמורה להערך כל ששה חודשים לפחות אם אינכם בטוחים שאתם יכולים לבדוק את המצבר בכוחות עצמכם תוכלו לפנות לחשמלאי רכב על מנת שיעשה זאת עבורכם או אצל נותני שירות של  מצברים לרכב. חשוב לזכור ללבוש כפפות מגן לפני שניגשים לעבודה עם המצבר

קריאה מומלצת: מצבר פריקה עמוקה לקלנועית

קריאה מומלצת: מה כדאי לכם לדעת לפני שקונים מצבר לרכב?

שלב ראשון עלינו לבדוק את הקופסא החיצונית של המצבר יש לבדוק שאין סדקים במכסה ובקופסא עצמה של המצבר שנית עלינו לבדוק את החיבורים אם יש עליהם קורוזיה במידה ויש קורוזיה על החיבורים ניתן לשפוך מים חמים בלבד עלמנת להסיר את הקורוזיה הצטברות של קורוזיה על חיבורי המצבר אינה בריאה לתקינות המצבר. עוד דבר שעלינו לבדוק בחיבורים האם הם מהודקים או רופפים במידה ורופפים יש לחזק את החיבורים חיבור רופף יוצר בעיות מתח במצבר וכן יש לבדוק את הכבלים המתחברים אל המצבר שאינם קרועים או בלויים במידה וכן יש לגשת לחשמלאי רכב על מנת שיחליף את הכבלים על פי הוראות היצרן.

שלב שני יש לבדוק את מפלס הנוזלים הנמצא בתוך המצבר במידה וחסרים נוזלים יש להוסיף מים מזוקקים את תוך המצבר יש לפתוח בזהירות את הפקקים להוסיף על מנת להוסיף מים וכן לבדוק שסגרנו אותם היטב אין להוסיף חומצה בשום פנים ואופן .

שלב שלישי יש לבדוק את הטעינה של המצבר לשם כך תצטרכו מכשיר מדידה של טעינת המצבר בדיקה זו עליכם לעשות אצל חשמלאי הרכב.

במידה ולאחר כל הבדיקות הללו עדיין ישנם סימנים המראים כי המצבר אינו מתפקד כראוי כגון התנעה קשה או אורות חלשים הן בלוח המכוונים והן באורות הדרך זהו סימן שיש להחליף את המצבר.

כאשר ברצוננו להרכוש מצבר חדש עבור הרכב יש לשים לב לכמה פרטים חושבים לפני קניית המצבר בראש ובראשונה יש לשים לב לסוג המצבר ולהתאמתו לסוג הרכב בנוסף יש לבדוק את האחריות הניתנת יחד עם המצבר וכמובן לדאוג למתקין מוסמך שיתקין עבורנו את המצבר.

הנושא הכאוב ביותר במצברים לרכב הוא המחיר מכיון שרוב הנהגים אינם מכונאים מוסמכים ולא עברו הכשרה של מוסכניק מרשים לעצמם נותני השירות של מצברים למכור מצברים במחירים מופרזים הרבה יותר ממה שהם עולים באמת לכן חשוב לבדוק היכן רוכשים מצבר לרכב וממי.

ניתן היום לקנות מצברים לרכב ללא פערי תיווך וולא עמלות מיותרות שמנסים לגזור עלינו המוסכים השונים ואפילו לקבל מצבר עד הבית והתקנה חינם תוכלו לעיין במחירון החלפת  מצבר עד הבית ובנוסף  קבלו המלצות ממי שכבר קנה דרך שירות זה של מצבר לרכב עד הבית וכך תוכלו להנות ממחירים נוחים ומשירות אדיב ומועיל.

 

 

הובלות לכל מטרה מהדרום למרכז 

הובלות מהדרום למרכז

המסחר באינטרנט יחד עם מסחר בכלל הולכים ונהיים פופולריים מאוד. יש יותר ויותר אנשים שמגלים את היבוא המקביל או יבוא עצמאי ואישי של כל דבר שהם רוצים לקנות. היום אפשר לקנות ריהוט ותכולת דירה שלמה ביבוא אישי מחו"ל, כך שאין יותר תלות בשום חנות שהיא שמייבאת לכם את הריהוט או הציוד שנחוץ לכם לבית העסק שלכם. כך, הולך ומתפתח בזכות זה גם ענף הובלות מנמל אשדוד, שאליו מגיעות רוב החבילות האישיות או המסחריות האלה. יבוא ויצוא הפכו זה מכבר לעניין של יזמים שאוהבים לייבא כל דבר, ולכן הסחורות שמחכות בנמל אשדוד בסופו של דבר מפרנסים גם חברות הובלות מנמל אשדוד שגם מטפלות לעתים בענייני המכס והשחרור מבית המכס של כל החבילות. הדואר, למשל, מטפל בחבילות אלה כשהן מגיעות לנמל אשדוד ומשם מוביל אותן הלאה. אבל אנשים שאינם משתמשים בשירותיהם, בעיקר חנויות ויבואנים פרטיים וקטנים יעדיפו הובלות מנמל אשדוד של חברות אחרות שמוכיחות את עצמן כבר זמן רב.

 

הובלת מכולות

הדרך הנוחה והמוכרת ביותר ליבוא דרך נמל אשדוד היא דווקא באמצעות מכולות. המכולות מגיעות בגדלים שונים, כך שאפשר לייבא באמצעותן סחורות ואפשר לשלוח באמצעותן גם תכולת בית שלמה כאשר עוברים לגור בחזרה בישראל. מישהו הרי צריך להוביל את המכולה מהנמל הביתה, ואת זה עושה חברת ההובלות שתשכרו והיא מיומנת ומומחית לכך. הובלה מקצועית מהדרום למרכז שכזאת תציע לכם פתרונות שונים ושירותים מהימנים על מנת לשחרר מכולה מהמכס ולהוביל אותה בבטחה אליכם במשאיות מצוידות ומתאימות לכך. זה מיועד בדרך כלל לכל מי שמשנע באמצעות הים מטענים וסחורות שונים או חומרי ייצור, וכל מי שמוביל אותן חייב לענות על תקנות הבטיחות והמכס של מדינת ישראל.

נמל אשדוד ופעילותו

יש לדעת כי נמל אשדוד הוא גדול ביותר שמיועד לסחורות בישראל, ליבוא וליצוא. כך שאם אתם גם זקוקים לשירות של הובלות לנמל אשדוד של סחורות ומוצרים שלכם ליצוא, זה הפתרון. יש להבטיח שחברת הובלות מורשות ומוסמכות לעסוק בכך משום שיש לדעת כיצד להתנהל בנמל ובמסלולי המכס השונים. המקצוענות מתבטאת גם בכך שמובילים חייבים לדעת כיצד לעבוד עם המנופים של המכולות ואריזות המטענים השונים, ולעשות זאת בהתאם לחוקי הבטיחות כדי לא לפגוע בעצמם או בסחורות. זה דורש מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה מאוד כחלק מהשירות. את המטענים מובילים לכל מקום בארץ, לפי דרישת הלקוחות, והמחירון של כל חברה קובע את המחיר שלה בכך.

דגשים לקבלת שירות הובלות מנמל אשדוד

ודאו שיש לחברה לא רק המלצות אלא את כל האישורים הנדרשים לעסוק בכך. מומלץ לבדוק גם את צי הרכב שלה אם הוא מצויד כהלכה בכל הציוד הנדרש כדי להוביל כל מטען שהוא בכל צורה. יש לבדוק ביטוחים ואישורים על הפעלה תקינה ובטוחה כדי לדעת אם  חברת ההובלות מתאימה לכם.

 

 

למידע לגבי הובלה בכל הארץ ניתן למצוא באתר: moverstlv.com

השכרת אוהל אבלים – היתרונות בכל ימות השנה בהזמנת השירות

מנהגי האבלות בשבעה היהודית מחייבים ביקורי ניחומים של אנשים שהכירו את המנוח או משפחתו. זהו מנהג יפה וחשוב שכדאי מאוד לנהל אותו בצורה מכובדת ונוחה יותר למשפחה בימים הקשים שהיא עוברת. לא פעם, בתי משפחות אינם מתאימים לקבלת אורחים רבים בגלל גודלם או מצבם או שהם פשוט אינם בנויים כדי שכולם יוכלו לשבת בצוותא ולנחם עם שאר האנשים. זה יוצר אי נוחות ואי נעימות כאשר אנשים רוצים לשמוע ולהשמיע לקהל הרב הנאסף במקום, ולכן הבית לא מתאים לארח שבעה בסדר גודל כזה אצל רוב האנשים. יש דרכים שונות לקבל פני מנחמים בשבעה, כל אחד ומנהגיו, כל משפחה והדרך שלה להתאבל. המעט שאפשר לעשות למענם זה להתכנס בצורה מכובדת שמאפשרת ישיבה מסודרת שמאפשרת שיחה על המנוח ותמיכה ביקיריו ובמקורביו. בדיוק לשם כך נועדה השכרת אוהל אבלים. זוהי המטרה שלשמה מקימים אותו והוא מסייע לכולם, גם למשפחה וגם לאבלים, להביע את תנחומיהם בדרך נכונה יותר.

השכרת אוהלים – הקלה על ניהול השבעה בבית

במקרים רבים, שבעה שמתנהלת בבית מקשה על המשפחה שרוצה לעתים מעט זמן פרטי לעצמה, למרות המנהג להיות מוקף בתמיכה ובמנחמים דווקא בשעה קשה זו. הבית לא תמיד ערוך מבחינה לוגיסטית לקבלת המונים, במיוחד כאשר אין מספיק כיסאות וספסלים, או כאשר אין אפשרות להכניס פנימה כל כך הרבה אנשים. במקרים כאלה, הדחיסות והצפיפות בבית הן כאלה שהופכות את ההתכנסות למשהו שאינו משרת את המטרה שלשמה הגיעו האנשים. האנשים מצטופפים, אינם מוצאים מקום להקדיש מעט זמן למשפחה ולשבת עמה, בדיוק כפי שהייתה הכוונה המקורית, והם מרגישים שלא הצליחו לבטא את התנחומים שלהם ואת ההשתתפות שלהם בצערם כפי שרצו. יש משהו מאוד מכבד ומאוד נעלה כשיושבים ביחד במתחם מסודר. השכרת אוהל אבלים למטרה זו מאפשרת לכולם להיות יחד ולראות אחד את השני, לארח את כל מי שהגיע בצורה מרווחת, לשבת ולדבר בצורה מכובדת מבלי לצעוק, להבטיח שתצליחו להגיע לבני המשפחה ולנחם אותם בנכוחות לא מהירה ונחפזת מדי בגלל תנאי המקום.

השכרת אוהל אבלים לכל ימות השנה

אוהל לאבלים

מטבע הדברים, אוהל אבלים יכול להיות נוח גם בעונת הקיץ וגם בחורף, משום שתמיד אפשר להתאים לו אבזור וציוד. יחד עם אוהל אבלים משכירים בדרך כלל גם ציוד נלווה כמו כיסאות ושולחנות, או ספסלים, מיחם ופלטה, או אפילו מאווררים וגופי חימום המותאמים לגודל האוהל והדגם. המשפחה יכולה לשבת באוהל האבלים בנוחות, האנשים מגיעים אליה ואינם מצטופפים מדי, כך שהם יכולים לשוחח ולמסור את כל מה שרצו למסור. והחשוב מכל – גם משפחות לא דתיות מוצאות הרבה נחמה בתפילות הנערכות בקבוצה משותפת במקום, כמחווה וכחסד אחרון לעילוי נשמת המנוח. השכרת אוהל אבלים מאפשרת לכם לתת להם מקום מכובד לעשות זאת, ואף לשאת דרשות אצל מי שמבקש זאת וזה חלק ממנהגי האבלות שלו. מחירי האוהלים נעים בין 1,150 ש' לאוהל קטן ובסיסי ועד אוהל ל-100 איש במחיר 2,000 ש'. יש גם אוהלים קטנים יותר במחירים של בין 500 ל-1,000 ש' למספר מצומצם יותר.

מומחה לשיש שעזר לי מאוד! גם אתם יכולים

הרבה זמן כבר לא יצא לי לכתוב פוסטים, במיוחד אחרי החודשים האחרונים שהיו ממש עמוסים, עם כל הבלאגן שבמדינה, מחאת המילקי , או כל הנושאים השונים הסובבים את הממשלה ופירוקה ואיך שלא לקחת בחשבון את הבחירות הקרובות שיערכו במארס 2015… אז הנה אני פה לכתוב פוסט לגבי ליטוש המרצפות מסוג טרצו שעשיתי בבית וגם הרבה דברים חשובים שלמדתי בעזרת מומחה ליטוש שיש אמיתי!

לפני שאתם קוראים למי שלא יודע במה מדובר אפשר לצפות מספר דקות בסרטון הבא של Terrazzo Installation להבין מה זה מרצפות טרצו:

חידוש מרצפות טרצו על מה ולמה?

מרצפות מסוג טרצו הינן המרצפות הוותיקות ביותר בישראל. עוד לפני שחשבו על מרצפות השיש, או הבטון, מרצפות אלו היו הנפוצות ביותר בריצוף הבתים הפרטיים או בתי העסק. מרצפות הטרצו מתאפיינות בעמידות גבוהה ללכלוך ואבק וביכולתן להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. עם זאת, לעיתים המרצפות נסדקות או מתבלות וקיים צורך לחדש את מראן מבלי שנזדקק לטרוח להחליפן.

ניתן לפעול לחידוש מרצפות טרצו בכמה דרכים:

1. חידוש המרצפות באמצעות פוליש – אפשרות זו הינה קלה יחסית ואף זולה, אך דורשת ריענון אחת לשנה בערך. באמצעות הפוליש מנקים בעדינות את המרצפת מאבק ולכלוך על ידי מכונת פוליש ומחדירים לתוכה חומר הנותן לה ברק וזוהר. ניתן למצוא טיפולים המחדירים למרצפות ווקס (שעווה), או טיפול באמצעות גבישי קריסטל המוחדרים למרצפות. חידוש המרצפות באמצעות גבישי קריסטל ידוע ביכולתו להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ולהעניק למרצפת מראה יוקרתי ויפה.

2. ליטוש מרצפות – ליטוש המרצפות בינה פעולה המורכבת מכמה שלבים, ביניהם:
הכנת המרצפת על ידי ניקוי יסודי בין האריחים, בדרך כלל על ידי שאיבתו.
מילוי החריצים בשכבה אוטמת של דבק שיש.

ליטוש המרצפות – על ידי מכונות ליטוש מתקדמות, מורידים כמה שכבות מן המרצפות עד שמראן של כל המרצפות נהיה אחיד ומבריק. ניתן להוריד מספר רב של שכבות כדי להגיע לתוצאה הרצויה.
שלב גימור המרצפת- לאחר סיום שלבי הליטוש, מורחים על המרצפות שכבת הגנה, בדרך כלל השכבה מורכבת מחומר בשם "סילר", שמטרתו לשמור על מראה המרצפת לאורך זמן ולאטום אותה לנוזלים ולמים.
לאחר סיום כל שלבי הליטוש, המרצפת בוהקת ויפה, והמראה המיוחד שלה נשמר לאורך שנים ללא צורך לחדש בשנית.

חידוש מרצפות טרצו עם "מור ליטושים"

במאמר זה הובא מידע רב על חידוש מרצפות טרצו, ואתם וודאי מתלבטים מה יהיה הטיפול הנכון והמתאים ביותר עבורכם. האמת היא, שחידוש מרצפות טרצו הוא אינו עניין של מה בכך וודאי תרצו להבטיח שהטיפול יהיה איכותי ולא תצטרכו לחזור עליו לעיתים קרובות.

חברת מור ליטושים מתמחים בכל סוגי חידוש המרצפות, כגון שיש, אבן, עץ ובטון ואף מרצפות טרצו ונשמח לייעץ לכם לגבי טיפול הולם שישביע את רצונכם. אנו מודעים לעובדה שלאנשים שונים יש יכולות כלכליות שונות ומבנה מרצפות שונה, ונשמח להתאים לכם את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. חברתנו מחדשת מרצפות טרצו בעזרת ציוד מתקדם ומשוכלל שנועד להבטיח את דיוק ומהירות העבודה. מלאכת חידוש מרצפות טרצו היא אינה מלאכה פשוטה כלל וכלל, ולכן כדאי לתת למקצוענים שמנוסים בכל שלבי העבודה לבצע אותה.

לחברה של מור ממה שהבנתי ממנו יש וותק של כ- 17 שנים, עם מאות לקוחות שישמחו להמליץ וכן גם אני הגעתי דרך לקוח מרוצה. בחירה במור ליטושים היא הבחירה הנכונה לכל מי שרוצה שהמרצפות בביתו ינצצו ויבריקו לאורך שנים.

אחרי שקניתי רכב חדש ועכשיו אני מתמקד בבית שלי ,אני שמח שמור הכניס את התמונה ש המרצפות החדושות שלי לגלריה שלו בכתובת:

http://xn--9dbaidcolb5go.com/picture-gallery/types-of-terrazzo-floors-marble-brown/

אשמח לקבל תגובות על מה שאתם חושבים!

ליטוש מרצות מסוג טרצו בגג

עבודות גבס

משפצים בזול את הבית – עבודות גבס

אם היו אומרים לכם שניתן לשפץ את הבית בקלות, בעלות נמוכה ולקבל עיצוב מרהיב לבית, מה הייתם חושבים? עבודות בגבס מאפשרות את כל זה, ונחשבות לשיטת העיצוב המשתלמת ביותר, איך שלא תסתכלו על זה.

פעם עבודות גבס היו נפוצות אצל אנשים שרצו לסגור חלל, או להוסיף מחיצה ולא היה בידיהם מספיק כסף. העיצוב היה פשוט ביותר, נקי ומשעמם. כיום, עבודות גבס כלל לא נחשבות לעיצובים משעממים. בעזרת עבודות גבס ניתן לעצב כל חלל, לעצב פינות נישה גדולות, מעמדים לטלוויזיה, להוסיף עיטורים לקירות ועוד- והכל בעלות חומרים נמוכה ביותר ובאיכות גבוהה מאוד.

יתרונות עבודות גבס

בוודאי נתקלים בבתים בהם היו עבודות גבס מרהיבות. מה היתרונות לשימוש בגבס בעיצוב הבית על פני חומרים אחרים?

ראשית, המחיר. מחיר הגבס נמוך ביותר ובכך מאפשר עיצב מרהיב ומרשים של הבית בעלות מאוד נוחה. למרות המחיר הנמוך, התוצאה המתקבלת מעבודות הגבס היא מרשימה ובאיכות מעולה, פשוט כי הגבס עצמו זול.

חוץ ממחיר, מגוון האופציות העיצוביות הוא אין סופי. הגבס קל מאוד לעבודה, וניתן ליצוק אותו לתבניות במגוון רחב של עיצובים. בעצם, כל עיצוב שתצרו, נישה עגולה להצבת ואזה, כוורת לאחסון ועוד- ניתן לבצע בגבס.

קל מאוד לעבוד עם הגבס,דבר הגורם לכל שמחיר עבודות בגבס יהיה נמוך- אם חומרי הגלם זולים, העבודה קלה- אין סיבה לגבות מחירים יקרים.

יתרון נוסף של עבודות בגבס הוא במקרה של תיקונים ואחזקה. אין צורך בשיפוצניק ובכלי עבודה מורכבים, התיקון נעשה בקלות ובזול.בנוסף, עבודות בגבס לא מזהמות את הסביבה, ונחשבות לירוקות, כמו כן לגבס תכונות אקוסטיות.

אין ספק כי יש כאן רשימת יתרונות ארוכה במיוחד לעבודות בגבס. על הרשימה הזו יש יתרון נוסף ומשמעותי. אם עיצבתם ולאחר שנים אתם חפצים בעיצוב אחר, או מעוניינים לחזור לחלל המקורי של הבית- אין צורך בימי עבודה רבים של השיפוצניק. כל עיצוב בגבס קל ביותר לפרק, בלי לפגוע בקירות הבית המקוריים.

אם אתם חושבים על עיצוב של הבית, או אם עד עכשיו מנעתם מעצמכם את שדרוג הבית מחשש לעלויות גבוהות- עצבו בעזרת עבודות בגבס. תיהנו משימוש בחומר ידידותי לסביבה, עיצובים מרשימים במיוחד ומעלות חומר גלם זולה ועלות עבודה כוללת נמוכה.